آموزش اینستاگرام

آموزش مخفی کردن پست در اینستاگرام به صورت تصویری

مخفی کردن پست اینستاگرام

مخفی کردن پست اینستاگرام / دلایل زیادی وجود دارد که یک فرد تصمیم می گیرد که برخی از پست های خود را از صفحه کاربری خود در اینستاگرام پاک کند. برای مثال ممکن است یک شخص نخواهد افراد دیگر تصاویر او را مشاهده کنند. اما برای این کار اصلا نیازی به حذف کردن تصاویر خود از پروفایلتان ندارید. یعنی می توانید کاری کنید که تصاویر برای شما ذخیره شود اما دیگران نتوانند آن ها را مشاهده نمایند. در واقع با استفاده از این ویژگی شما به جای حذف کردن تصاویر خود، آن ها را مخفی خواهید کرد. با انجام دادن این کار، همانطور که گفته شد این تصویر برای شما آرشیو خواهد شد. در ادامه مطلب، آموزش تصویری و گام به گام مخفی کردن تصاویر در اینستاگرام را برای شما آماده کرده ایم.

مخفی کردن تصاویر اینستاگرام

البته برای آن که افراد دیگر نتوانند پست های شما را مشاهده کنند و فقط کسانی که اجازه دنبال کردن به آن ها را می دهید بتوانند پست های شما را مشاهده کنند، می توانید اکانت خود را به صورت خصوصی یا private کنید. اگر تا اینجا متوجه کار نشدید، با ارائه دادن روش این کار، متوجه خواهید شد که منظور از مخفی کردن تصاویر چیست.

 

روش مخفی کردن تصاویر در اینستاگرام

در ابتدا در گوشی اندروید خود، برنامه اینستاگرام را باز کنید. برای دانلود کردن آخرین نسخه این برنامه، می توانید از لینک روبرو استفاده نمایید.–> اینستاگرام

سپس تصویر مورد نظر خود را پیدا کرده و روی آیکون سه نقطه که در بالای تصویر شما قرار دارد، کلیک کنید. دانلود اینستاگرام کامپیوتر

در این مرحله یک پنجره برای شما باز می شود که شما یکسری تنظمیات می باشد. گزینه اول یا همان Archive را انتخاب نمایید. با انتخاب کردن این گزینه، آن تصویر فقط برای شما قابل مشاهده خواهد بود و افراد دیگر نمی توانند آن تصویر را مشاهده کنند. البته به این نکته هم توجه داشته باشید که تمامی کامنت ها و لایک های افراد برای آن تصویر، در مکانی که تصویر شما آرشیو شده است، باقی خواهد ماند.

مخفی کردن تصاویر اینستاگرام 1

اگر پس از مدتی نظر شما تغییر کردن و تمایل داشتید که دوباره پست های آرشیو شده خود را به پیج خود بازگردانید، باید مراحل زیر را طی نمایید:

پس از وارد شده به برنامه، به قسمت پروفایل خود بروید و روی آیکونی که شبیه به ساعت می باشد، کلیک کنید. با انجام دادن این کار، قسمت تصاویر آرشیو شده برای شما باز خواهد شد.

 

مخفی کردن تصاویر اینستاگرام 2

تصویر مورد نظر خود را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید. سپس روی آیکون سه نقطه که در بالای تصویر قرار دارد، کلیک کنید تا یک پنجره برای شما باز شود.

در پنجره ای که برای شما باز می شود، گزینه اول را که Show on Profile نام دارد، کلیک کنید تا دوباره آن تصویر در اکانت شما قرار گیرد.

 

مخفی کردن تصاویر اینستاگرام 3

با استفاده از این مقاله که به شما توضیح داده شد، به راحتی می توانید تصاویر پروفایل خود را مخفی کنید اما این بدین معنا نمی باشد که شما آن تصویر را حذف کرده اید. در واقع با این کار شما پست های خود را آرشیو خواهید کرد و در هر زمانی که می خواهید می توانید از آن استفاده نمایید.

  آموزش تغییر فونت اینستاگرام در بیو , استوری و کامنت فارسی و انگلیسی

البته به این نکته مهم دقت داشته باشید که این کار با بوک مارک کردن (bookmark) تصاویر در اینستاگرام تفاوت دارد. بوک مارک کردن برای تمامی پست ها استفاده می شود. حتی پست های افراد دیگر را نیز می توانید برای خود ذخیره نمایید.

( 3.6 از 5 ) از 13 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا