آموزش اینستاگرام

چگونه گیف gif را در اینستاگرام Dm کنیم

اینستاگرام پلتفرمی برای شیر کردن عکس ها می باشد. این اپلیکشین کاربرانش را با وعده شیر کردن عکس ها و گذاشتن فیلتر روی عکس هایشان روی این پلتفرم جذب کرده است. اما در سال های اخیر این برنامه به نوعی تبدیل به پلتفرمی برای چت کردن نیست تبدیل شده است. با این حال هیکس اینستاگرام را به عنوان جایگزین اپلیکشین پیامرسانشان نصب نمی کند. اما نمی توان منکر آن شد که مکالمه هایی به صورت DM در این اپلیکشین روی می دهد. به همین خاطر است که اینستاگرام روی این قابلیت به اندازه قابلیت شیر کردن عکس ها اهمیت می دهد. اکنون شما می توانید در DM گیف هم شیر کنید. در این مقاله به آموزش شیر کردن گیف در اینستاگرام می پردازیم.

IFWT New Instagram Logo شیر کردن گیف در اینستاگرام

لازم به ذکر است که تمامی گیف های مورد استفاده در اینستاگرام از Gipy می آیند.

 

این ویژگی به تازگی توسط آخرین آپدیتی که روی این برنامه آمد، اضافه شده است. قابلیت فرستادن گیف ها روی Dm، هم بر روی سیستم عامل اندروید و هم ios وجود دارد.

وقتی که برنامه ی اینستاگرام را به آخرین آپدیت در دسترس ارتقا دادید، برنامه را باز نمایید و بر روی آیکون موشک کاغذی کلیک نمایید تا وارد دایرکت مسیج تان شوید. یک مکالمه جدید با کسی شروع کنید یا یک مکالمه ی قدیمی را با ضربه زدن رویش باز نمایید. دانلود اینستاگرام کامپیوتر

اکنون باید یک دکمه ی گیف در کنار آیکون عکس و قلب ببینید، درون میدان قرار دادن نوشته و پایین ترین قسمت ممکن. بر رویش کلیک کنید و یک کلمه کلییدی را سرچ نمایید تا گیف مورد نظری را پیدا نمایید. می توانید در عکس زیر مشاهده نمایید کجا را باید بزنید.

شیر کردن گیف در اینستاگرام

وقتی که گیف مورد نظرتان را پیدا کردید بر رویش ضربه بزنید و به این ترتیب این گیف به گیرنده ارسال خواهد شد. گیف ها از سایت و برنامه ی Giphy می آیند اما شما نیاز ندارید تا آن برنامه را بر روی گوشی همراه خود نصب داشته باشید یا این که ورژن کیبوردیش را داشته باشید تا بتوانید از این قابلیت جدید اینستاگرام استفاده نمایید. اینستاگرام، مثل بسیاری دیگر از اپلیکیشن ها، افزونه ی Giphy را وارد خودش کرده است.

( 4.6 از 5 ) از 5 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا