آموزش اینستاگرام

آموزش ساختن Nametag نشان نام برای اینستاگرام

اینستاگرام به تازگی قابلیت نشان نام یا همان Nametag را معرفی کرده به طور کلی ورژن اینستاگرام از اسنپ کدهای نرم افزار اسنپ چت می باشد. این که اینستاگرام هم این قابلیت را معرفی کند دیر و زود داشت اما سوخت و سوز نداشت. درواقع این که اینستاگرام اینقدر دیر دارد این قابلیت را معرفی می کند جای تعجب دارد چرا که مسنجر فیسبوک (شرکت ما در اینستاگرام) مدت هاست که از این قابلیت برخوردار است. در این مقاله به آموزش ساختن nametag برای پروفایل اینستاگرامتان می پردازیم و همچنین آموزش می دهیم که چطور یک نشان نام که با شما به اشتراک گذاشته شده را اسکن نمایید.

ساختن nametag

 

این قابلیت در آخرین آپدیت نرم افزار اینستاگرام اضافه شده است پس مطمئن شوید که به آخرین نسخه مورد نظر برنامه اتان ارتقا پیدا کرده است. دانلود اینستاگرام کامپیوتر

 

ساختن نشان نام Nametag

 

اینستاگرام را باز نمایید و وارد تب پروفایلتان شوید.

بر روی آیکون همبرگر روی بالا سمت راست کلیک نمایید

و در نوار گشتنِ باز شده، باید بتوانید گزینه ی نشان نام یا Nametag را مشاهده نمایید.

 

ساختن nametag

 

سه نوع مختلف نشان نام یا nametag وجود دارد که می توانید بسازید و با سه نوع مختلف، منظور آن است که بک گراند کدهایتان فرق خواهد کرد.

این سه نوع مختلف شامل، شکلک یا همان ایموجی، عکس سلفی، و یا رنگ می باشند.

مد مورد نظر در بالا ظاهر خواهد شد. بر رویش ضربه بزنید تا بتوانید مد های مختلف را عوض کنید و مد مورد نظر را انتخاب نمایید.

خالت ایموجی به شما اجازه می دهد تا یک ایموجی را به عنوان بک گراند(پیش زمینه) انتخاب نمایید.

حالت سلفی به شما اجازه می دهد تا از یک عکس سلفی برای این کار استفاده نمایید. گزینه ی رنگ نیز به شما پیش زمینه ای رنگی می دهد.

خود کد در این سه حالت تغییری نخواهد کرد. هنگامی که کد را ساختید، بر روی گزینه ی اشتراک گذاری share که در بالا قرار دارد ضربه بزنید و کدتان را با کسی به اشتراک بگذارید.

 

ساختن nametag

اسکن کردن نشان نام Nametag

 

برای اسکن کردن یک نشان نام Nametag مثل قسما قبل، نوار گشتن را باز نمایید و بر روی نشان نام یا همان nametag ضربه بزنید.

در پایین صفحه ی nametag گزینه ای به اسم Scan a nametag را مشاهده خواهید کرد. بر رویش ضربه بزنید و گوشیتان را به سمت یک نشان نام بگیرید.

اگر یک nametag را روی دوربینتان ذخیره کرده اید، بر روی تصویر کوچک نشانه که در بالا سمت راست قرار دارد ضربه بزنید تا به آن دسترسی پیدا کنید.

تصویر مورد نظر را انتخاب نمایید و اینستاگرام آن را اسکن خواهد کرد. بدین صورت پروفایلی که نشان نام متعلق به آن است باز خواهد شد.

 

ساختن nametag

 

( 4 از 5 ) از 7 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا