صفحه اصلی > اموزش واتساپ : آموزش استفاده از واتساپ بدون سیم کارت

آموزش استفاده از واتساپ بدون سیم کارت

استفاده از واتساپ بدون سیم کارت

امروزه پیام رسان هایی نظیر واتساپ نقش به سزایی را در ایجاد ارتباط بین مردم ایفا می کنند و به همین دلیل میلیون ها کاربر در سر تا سر جهان دارا می باشند. مزیت بزرگ پیام رسان هایی نظیر واتساپ این است که عضویت و استفاده از آن ها رایگان و بسیار ساده می باشد. شما به تنها چیزی که برای عضویت در واتساپ به آن نیاز دارید یک شماره ی تماس است. با این حال برخی از کاربران ممکن است نخواهند به دلایل مختلف شخصی از سیم کارت و شماره ی خود برای عضویت در واتساپ استفاده کنند. اگر شما هم جزو این دسته از کاربران هستید پیشنهاد می کنیم مقاله ی امروز ما را از دست ندهید. در این پست قصد داریم شما را با دو روش آسان و سریع برای استفاده از واتساپ بدون سیم کارت آشنا کنیم. تا پایان با ما همراه باشید.

همان طور که در بالا اشاره کردیم ، ما دو روش متفاوت استفاده از واتس اپ بدون شماره تلفن و سیم کارت را خدمت شما آموزش می دهیم که شما می توانید هر دو روش را امتحان کرده و از روشی که برای تان مناسب تر است استفاده کنید. قبل از این که آموزش را شروع کنیم موارد زیر را حتما در نظر بگیرید:

  • در صورتی که اپلیکیشن واتساپ را در اختیار ندارید، دانلود واتساپ اندروید و یا دانلود واتساپ کامپیوتر
  • در صورتی که اپلیکیشن واتساپ را از قبل در گوشی یا کامپیوتر خود نصب کرده اید، بررسی کنید که آیا ثبت نام کرده اید یا خیر.
  • در صورتی که قبلا با استفاده از شماره تان در واتساپ ثبت نام کرده اید. برای حذف شماره تان برنامه ی واتساپ را حذف نصب (uninstal) و سپس مجددا نصب کنید.

روش اول: استفاده از اپلیکیشن TextNow

اولین روشی که خدمت شما توضیح می دهیم روش آسان و جالبی است که در آن باید اپلیکیشنی با عنوان TextNow را دانلود و نصب کنید. این برنامه با اختصاص شماره ای منحصر به فرد به شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به سیم کارت و شماره ی اصلی تان در واتساپ نام نویسی کنید.

1.دانلود اپلیکیشن TextNow

پیش از شروع ابتدا اپلیکیشن TextNow متناسب با سیستم عامل خود را دانلود و در دستگاه خود نصب کنید. شما می توانید نسخه ی اندروید این اپلیکیشن را از ( دانلود TextNow ) دانلود کنید. در صورتی که از نسخه ی کامپیوتر واتساپ استفاده می کنید ، لازم است شبیه ساز اندروید خود را باز کنید و اپلیکیشن TextNow را در آن جستجو کنید.

2.استفاده از اپلیکیشن TextNow

پس از دانلود و نصب اپلیکیشن TextNow آن را اجرا کنید. مراحل راه اندازی را تکمیل کنید. سپس شماره ای که برنامه به شما می دهد را یادداشت کنید. در صورتی که TextNow شماره ای به شما نشان نداد یا فراموش کردید که شماره خود را یادداشت کنید ، می توانید با دنبال کردن مراحل زیر شماره ی TextNow خود را پیدا کنید:

  • اندروید: اپلیکیشن را باز کنید، بر روی آیکون 3 خط واقع در گوشه ی بالا سمت چپ صفحه کلیک کنید، سپس می توانید شماره ی خود را مشاهده کنید.
  • آیفون: بر روی نماد 3 خطی که در گوشه سمت چپ بالای iPhone ، iPod یا iPad شما قرار دارد کلیک کنید، سپس می توانید شماره ی خود را مشاهده کنید.
  • ویندوز: اپلیکیشن را باز کنید، به برگه ی People بروید و در آن جا شماره ی خود را پیدا کنید.
  آموزش تغییر شکل نوشته ها در چت های واتساپ

3.عضویت در واتساپ با شماره ی مجازی

پس از این که شماره مجازی خود را دریافت کردید به سراغ اپلیکیشن واتساپ خود بروید.

بعد از قبول شرایط و قوانین واتساپ، از شما خواسته می شود تا شماره ی خود را وارد کنید. سپس کشور خود را انتخاب کنید و شماره ی مجازی که از اپلیکیشن TextNow دریافت کرده اید را وارد کنید.

حال واتساپ یک پیامک تاییدیه را به شماره ای که وارد کرده اید می فرستد. 5 دقیقه صبر کنید تا پیامک تأییدیه منقضی شود.

پس از عدم تأیید پیامک ، از شما خواسته می شود تا با شماره شما تماس گرفته شود. بر روی گزینه ی Call Me ضربه بزنید تا یک تماس خودکار از واتساپ دریافت کنید.

حال اپلیکیشن TextNow را اجرا کنید، سپس تماس واتساپ را در این اپلیکیشن دریافت می کنید. تماس را پاسخ دهید و یک پیام خودکار از طرف واتساپ یک کد تأییدیه را بارها تکرار خواهد کرد. این کد را یادداشت کنید.

به برنامه ی واتساپ بازگردید و کدی که یادداشت کرده اید را وارد کنید و ادامه ی مراحل عضویت را پشت سر بگذارید.

به این ترتیب اکانت واتساپ شما فعال می شود و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. در صورتی که این روش برای شما کار نکرد، می توانید از برنامه دیگری به نام textPlus استفاده کنید یا این که به سراغ روش دوم که در ادامه توضیح خواهیم داد بروید.

روش دوم: استفاده از شماره منزل به جای شماره همراه

جالب است بدانید که ثبت نام در واتساپ با خط ثابت منزل نیز امکان پذیر است. شما می توانید به جای سیم کارت با استفاده از شماره ی ثابت منزل تان در واتساپ نام نویسی کنید. طریقه ی انجام این کار به ترتیب زیر است:

1.اپلیکیشن واتساپ را اجرا کنید.

2.هنگامی که از شما خواسته شد شماره ی خود را وارد کنید ، کشور خود را انتخاب کرده و شماره تلفن ثابت خود را وارد کنید.

3.پنج دقیقه منتظر بمانید تا پیامک تاییدیه لغو شود.

4.حال گزینه ای برای تماس با خطی که وارد کرده اید به شما ارائه می شود. بر روی Call Me ضربه بزنید تا واتساپ با شماره ی منزل شما تماس بگیرد.

5.اکنون از طرف واتساپ به شماره تلفن ثابت خود یک تماس خودکار دریافت می کنید. به تماس پاسخ دهید، یک پیام خودکار کد تأیید 6 رقمی را برای شما چندین بار تکرار می کند. این کد را یاداشت کنید.

6.به سراغ واتساپ بروید و کدی که یادداشت کرده اید را وارد کنید.

7.در نهایت مراحل باقی مانده را پشت سر بگذارید و فرآیند ثبت نام را کامل کنید.

به این ترتیب اکانت واتساپ شما فعال می شود و می توانید از آن استفاده کنید.

امیدواریم که از آموزش امروز ما لذت برده باشید.

( 4 از 5 ) از 6 رای

دیدگاهتان را بنویسید