صفحه اصلی > آموزش نرم افزار اندروید : آموزش فیلمبرداری از صفحه گوشی اندروید با 4 روش

آموزش فیلمبرداری از صفحه گوشی اندروید با 4 روش

شاید شما قصد داشته باشید تا فیلم های آموزشی از سیستم عامل اندروید تهیه نمایید. برای مثال می توانید با ضبط کردن فعالیت هایی را که در گوشی انجام می دهید، این ویدیو ها را تهیه نمایید. در این مقاله قصد داریم 4 برنامه برای این کار به شما معرفی کنیم. می توان گفت این 4 برنامه ای که به صورت مختصر برای شما توضیح داده می شود، از بهترین برنامه ها برای تهیه یک فیلم از صفحه نمایش گوشی شما می باشد. البته ممکن است برنامه های بیشتری باشد که بتوان با استفاده از آن فیلم تهیه کرد اما ما قصد داریم چند برنامه برای این کار به شما معرفی کینم تا به راحتی با آن ها بتوانید کارهای خود را انجام دهید.

فیلمبرداری از صفحه اندروید

آموزش فیلمبرداری از صفحه نمایش اندروید

 

در ادامه هر کدام از برنامه ها را به صورت جداگانه به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید با توجه به نیاز خود، برنامه مورد نظر خود را انتخاب کرده و از آن برای کار های خود استفاده نمایید.

 

1. برنامه DU Recorder

DU Recorder را می توانید از پلی استور برای گوشی اندروید خود دانلود نمایید. این برنامه دارای امتیاز 4.8 از 5.0 می باشد و حدود یک میلیون نفر آن را دانلود کرده اند و از آن استفاده می کنند. شاید بتوان گفت یکی از محبوب ترین برنامه های برای این زمینه DU Recorder می باشد. ( دانلود DU Recorder )

یکی از قابلت هایی که در این برنامه تعبیه شده است، توانایی گرفتن فیلم از صفحه نمایش گوشی شما می باشد. حتی با استفاده از آن می توانید گیم پلی بازی نیز تهیه نمایید. از قابلیت دیگر DU، امکان ضبط صدا هنگام تهیه فیلم می باشد. یعنی زمانی که در حال فیلم برداری از صفحه نمایش خود هستید، همزمان می توانید صدای خود را نیز بر روی این فیلم قرار دهید.

 

فیلمبرداری از صفحه اندروید

قابلیت های مهم و جذاب دیگری در این برنامه اندروید قرار دارد که به راحتی می توانید از آن ها برای کار های خود انجام دهید. برای مثال برش دادن موزیک، عکس استفاده از فیلتر های متفاوت برای ویرایش تصاویر. پیشنهاد می شود از این برنامه استفاده نمایید.

 

2. برنامه Mobizen Screen Recorder

برنامه Mobizen  نیز یک برنامه معروف و گرطرفدار می باشد. این برنامه نیز به صورت رایگان در استور های اندروید قرار داده شده است. این برنامه ویژگی های منحصر به فرد زیادی دارد و فیلم هایی که می توانید با آن تهیه نمایید می تواند دارای کیفیت full HD باشد. پس از تهیه فیم مورد نظر با استفاده از Mobizen، با استفاده از ابزار هایی که در اختیار دارید می توانید به صورت دلخواه آن را برش دهید تا از بهترین و مناسب ترین قسمت های فیلم استفاده نمایید. ( دانلود Mobizen Screen Recorder )

 

فیلمبرداری از صفحه اندروید

پس از تهیه فیلم از صفحه نمایش، با استفاده از قابلیتی که در این برنامه اندروید قرار دارد، می توانید یک موزیک متناسب با فیلمی که تهیه کرده اید، بر روی آن قرار دهید. شاید این برنامه مناسب افرادی باشد که قصد دارند فیلم های مختلف از گیم پلی بازی های مختلف در اندروید را تهیه نمایند.

  آموزش تیک تاک TikTok ثبت نام و معرفی کامل برنامه TikTok

 

3. برنامه ilos Screen Recorder

از دیگر برنامه های رایگان اندروید برای تهیه فیلم از صفحه نمایش، ilos Screen Recorder می باشد. این برنامه را نیز مانند برنامه های قبلی و برنامه های بعدی که به شما معرفی می شود، می توانید از پلی استور دانلود نمایید. ( دانلود ilos Screen Recorder )

روش استفاده از این برنامه بسیار آسان می باشد. زمانی که وارد برنامه می شوید، یک پیام به شما داده می شود تا در ابتدا با استفاده از ایمیل خود یک اکانت ساخته و سپس وارد برنامه شوید.  با این وجود شما می توانید با انتخاب کردن گزینه ignore این مرحله را بدون ساخت اکانت پشت سر بگذارید.

اکنون می توانید با کلیک کردن روی آیکونی که در وسط صفحه قرار دارد شروع به فیلم برداری کنید.  پس از پایان فیلم، می توانید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید و حتی از ویژگی های دیگر این برنامه نیز استفاده نمایید.

فیلمبرداری از صفحه اندروید

4. برنامه Telecine

آخرین برنامه ای را که قصد داریم به شما معرفی نماییم، Telecine نام دارد. روش استفاده از این برنامه نیز بسیار آسان می باشد اما این بدین معنا نیست که یک برنامه ساده می باشد بلکه دارای ویژگی های منحصر به فرد و عالی می باشد. اکنون می خواهیم کمی در مورد روش استفاده از این برنامه را به شما توضیح دهیم.

ابتدا وارد برنامه شوید. پس از وارد شدن به این برنامه، روی دکمه Launch Overlay کلیک کنید. این دکمه در بالای صفحه نمایش قرار دارد. زمانی که روی این دکمه کلیک می کنید، فیلم برداری از صفحه نمایش آغاز می شود. نگه داشتن فیلم روی این دکمه دوباره کلیک کنید. ( دانلود Telecine )

 

فیلمبرداری از صفحه اندروید

 

با استفاده از این 4 برنامه مفید و کارآمدی که به شما معرفی شد، به راحتی می توانید از صفحه نمایش گوشی های اندروید خود فیلم تهیه نمایید. تمامی این برنامه ها را می توانید از پلی استور دانلود نمایید.

 

نرم افزارهای زیر نیز پیشنهاد می شود :

 

RecMe Free Screen Recorder فیلمبرداری از صفحه نمایش اندروید

فیلمبرداری از صفحه نمایش اندروید Screen Recorder No-Root

نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش برای اندروید ADV Screen Recorder

( 3.5 از 5 ) از 2 رای

دیدگاهتان را بنویسید