صفحه اصلی > آموزش نرم افزار اندروید : آموزش ساخت کلیپ با عکس ها و موسیقی در اندروید

آموزش ساخت کلیپ با عکس ها و موسیقی در اندروید

ساخت کلیپ با عکس ها و موسیقی در اندروید

شما می توانید به راحتی با عکس ها ، آهنگ ها و ویدیو های موجود در گوشی تان یک ویدیو کلیپ زیبا و دوست داشتنی بسازید و آن را با دوستان و نزدیکان تان به اشتراک بگذارید. مشاهده ی عکس ها به همراه یک موسیقی زیبا و خاطره انگیز می تواند بسیار لذت بخش تر از دیدن آنها در گالری گوشی باشد. برای ساخت ویدیو کلیپ از عکس ها و آهنگ های موجود در گوشی برنامه های زیادی وجود دارد که اکثر آن ها به خوبی کار می کنند. در نتیجه این کار به راحتی امکان پذیر است. در مقاله ی امروز قصد داریم طریقه ی ساخت کلیپ با عکس ها و موسیقی در اندروید را به شما عزیزان آموزش دهیم. با ما همراه باشید!

ساخت کلیپ ویدیویی با استفاده از اپلیکیشن Viva Video

همان طور که گفتیم اپلیکیشن های بی شماری برای ساخت و ادیت ویدیو و کلیپ برای گوشی های اندرویدی وجود دارد که هر کدام یک سری قابلیت ها و آپشن ها را در اختیار شما می گذارند. یکی از بهترین این اپلیکیشن ها اپلیکیشن بسیار خوب Viva Video می باشد. Viva Video یک ویرایشگر ویدیو محبوب است که به کمک آن می توانید با استفاده از عکس ها و آهنگ های خود به آسانی ویدیو کلیپ های زیبا بسازید که البته این تنها یکی از ده ها قابلیت این اپلیکیشن بسیار خوب می باشد. به منظور ساخت کلیپ با استفاده از این اپلیکیشن:

۱.ابتدا اپلیکیشن Viva Video را از دانلود Viva Video دانلود و در گوشی خود نصب کنید.

۲.پس از دانلود و نصب اپلیکیشن، آن را اجرا کنید. به بخش Edit بروید، سپس عکس ها و ویدیو هایی که می خواهید با آن ها کلیپ بسازید را انتخاب کرده و بر روی Next بزنید.

ساخت کلیپ ویدیویی با استفاده از اپلیکیشن Viva Video-1

 

۳.حال از داخل library آفلاین یا آنلاین داخل برنامه یک تم به دلخواه انتخاب کنید.

۴.سپس بر روی music بزنید و از حافظه گوشی تان یک موسیقی به دلخواه انتخاب کرده و پس از انتخاب بر روی Add بزنید.

۵.در صورتی که می خواهید متنی به ویدیو اضافه کنید، ابتدا بر روی Edit بزنید، سپس Text را انتخاب کنید. بر روی T+ بزنید و استایل متن، تم متن، فونت و رنگ فونت را انتخاب کنید و متن مورد نظر خود را تایپ کنید. پس از وارد کردن متن گزینه ی text timing را انتخاب کنید.

ساخت کلیپ ویدیویی با استفاده از اپلیکیشن Viva Video-2

 

۶.در نهایت بر روی share بزنید و Export to Gallery را انتخاب کنید تا ویدیو کلیپ ساخته شده ذخیره شود.

ساخت کلیپ ویدیویی با استفاده از اپلیکیشن Viva Video-3

 

به این ترتیب ویدیو کلیپ شما ساخته شده و در پوشه ای به نام Viva Video در حافظه گوشی شما ذخیره می شود و می توانید ویدیوی ساخته شده را در گالری گوشی تان تماشا کنید و لذت ببرید. در ساخت کلیپ با استفاده از این اپلیکیشن هیچ محدودیتی از لحاظ طول ویدیو وجود ندارد و می توانید هر تعداد عکس که دوست دارید انتخاب کنید. به آسانی با عکس ها، ویدیو ها و آهنگ های خود کلیپ بسازید و از آن ها لذت ببرید.

  آموزش تصویری ساخت کانال تلگرام How Create Telegram Channel

اپلیکیشن های پیشنهادی:

تصویربرداری از صفحه نمایش و ویرایشگر ویدیو برای اندروید DU Recorder

دانلود نرم افزار KineMaster 4.9.17.12839.GP ویرایشگر ویدیو اندروید

ویرایشگر قدرتمند ویدیو در اندروید CyberLink PowerDirector

( 4.2 از 5 ) از 5 رای

دیدگاهتان را بنویسید