صفحه اصلی > آموزش ساخت اکانت ها و پیام رسان داخلی و پیام رسان گپ : آموزش تصویری نصب پیام رسان گپ در کامپیوتر و لپ تاپ

آموزش تصویری نصب پیام رسان گپ در کامپیوتر و لپ تاپ

 نصب پیام رسان گپ در کامپیوتر و لپ تاپ همانطور که می دانید، پیام رسان گپ نیز علاوه بر نسخه های اندروید و iOS، دارای نسخه وب نیز می باشد و می توانید آن را بر روی ویندوز خود نصب نمایید. این پیام رسان دارای ویژگی ها بسیاری می باشد که اگر تمایل داشته باشید، می توانید این ویژگی ها را در ویندوز نیز استفاده نمایید. روش نصب کردن این گپ بر روی سیستم عامل ویندوز آسان می باشد و در ادامه روش انجام دادن این کار را به شما ارائه خواهیم داد.

ساخت اکانت پیام رسان گپ در ویندوز

ساخت اکانت پیام رسان گپ در ویندوز

 

در ابتدا باید این پیام رسان را برای خود دانلود نمایید. برای دانلود کردن گپ می توانید از لینک روبرو استفاده نمایید–> دانلود پیام رسان گپ برای کامپیوتر

پس از دانلود کردن این نرم افزار، وارد فایل آن شوید و سپس آن را باز نمایید. پس از اجرای نرم افزار، صفحه ای به صورت زیر برای شما باز خواهد شد. در این صفحه باید شماره موبایل خود را در قسمت موبایل وارد نمایید و پس از وارد کردن، روی آیکون دریافت کد ورود کلیک کنید.

ساخت اکانت پیام رسان گپ در ویندوز

پس از کلیک کردن روی این آیکون، باید منتظر بمانید تا کد مورد نیاز برای ساخت اکانت برای شما پیام شود. پس از دریافت کد، آن را در مکان مشخص شده وارد کرده و روی ارسال کد فعالسازی کلیک کنید. اگر کدی برای شما پیامک نشد، روی لینک ارسال مجدد کد فعالسازی، کلیک نمایید تا کد دوباره برای شما ارسال شود.

ساخت اکانت پیام رسان گپ در ویندوز

در مرحله بعدی، شما باید یک نام کاربری برای خود ایجاد نمایید. همچنین با کلیک کردن روی آیکونی که در تصویر به شما نشان داده شده است، یک تصویر برای پروفایل خود انتخاب کنید آخر در بخش توضیحات می توانید هر توضیحی را که می خواهید روی پروفایل خود قرار دهید.

 

ساخت اکانت پیام رسان گپ در ویندوز

روی هر کدام از قسمت ها که کلیک می کنید، صفحه ای دیگر برای ما باز می شود که در آن جا باید مشخصات خود را وارد نمایید. پس از تنظیم کردن هر کدام از این قسمت ها، روی ذخیره کلیک کنید.

 

ساخت اکانت پیام رسان گپ در ویندوز

پس از انجام دادن این کار ها اکانت برای شما ساخته خواهد شد.

( 4.2 از 5 ) از 5 رای

دیدگاهتان را بنویسید